Aanmelden bij Mollie voor het ontvangen van online betalingen

Wij werken voor veel van onze e-commerce apps en webshops samen met Mollie voor het realiseren van online betalingen. Dit zijn de belangrijkste zaken waar je rekening moet houden om snel actief te kunnen zijn.

Hoe kan ik inloggen in Joomla?

Er zijn 2 accounts nodig om correct in te loggen in Joomla. Bij het opleveren van de website worden deze gegevens gedeeld. Ben je je inloggegevens kwijt? Neem dan contact op met de WEBJONGENS.

Hoe kan ik inloggen in mijn hosting dashboard?

De hosting wordt beheerd in DirectAdmin. Wanneer je inlogt kan je o.a. je mail, FTP en databases beheren. Dit is hoe je er komt...

Hulp op afstand met TeamViewer

Kom je er even niet uit en wil je dat we even meekijken? Dit is hoe het werkt met hulp op afstand met TeamViewer.

Hostingaccount vol? Tips wat je kan doen om problemen te voorkomen

Heb je je hostingaccount bij de WEBJONGENS ondergebracht? Super natuurlijk. In 99% van de gevallen gaat dit jaren goed. Maar er is wel één issue waar gebruikers, meestal na verloop van tijd, tegenaan kunnen lopen: gebrek aan schijfruimte!

Beheer je hostingpakket

Het beheren van je hostingaccount, instellen van e-mailadressen, aanmaken van een FTP-account, statistieken bekijken van je website,... Je regelt het allemaal zelf via DirectAdmin.

Hoe verhuis ik een domeinnaam naar jullie toe?

Heb je op dit moment een domeinnaam geregistreerd bij een andere Registrar? Maar wil je graag overstappen naar WEBJONGENS? Dan zijn de volgende stappen nodig om dit vlekkeloos te laten verlopen.

Wat betekenen de meldingen die ik soms in Joomla zie?

Als je bent ingelogd in je Joomla website, zie je in de dashboard zo nu en dan de nodige meldingen en berichten. Soms in 'gevaarlijk' rood, zodanig dat je je af zou kunnen vragen: "Gaat dit wel helemaal goed?"

Wat staat er op het menu? Producten beheren

Voordat er afgehaald of bezorgd kan worden zul je moeten laten zien wat mensen online bij je kunnen bestellen. In dit artikel leggen we uit hoe je je producten beheert.

Technisch onderhoud op abonnementsbasis, wat is wel en wat is niet inbegrepen?

WEBJONGENS kan het technisch onderhoud van je website uit handen nemen. Dat geeft een gerust gevoel en neemt technische sores weg. Daarnaast voeren we 2 x per jaar een audit uit om beveiligingsrisico's zo goed mogelijk te beperken

Verzendkosten aanmaken in de shop

In WJ/Webshop is het mogelijk om verzendkosten per land in te stellen.