E-mail handtekening bekijken en instellen in office365

Heb je door de WEBJONGENS een e-mailhandtekening laten maken? Dan is de volgende stap dat je deze aan je e-mailprogramma toevoegd. Dat werkt op de volgende manier:

  • Stap 1: Nadat de handtekening is opgeleverd, zal deze door de WEBJONGENS worden geüpload zodat je hem kan installeren. Bij deze publicatie zal een uniek wachtwoord worden geleverd, bewaar deze goed!
  • Stap 2: Vul in het veld hieronder domeinnaam in, zonder de extensie (voorbeeld: wanneer de domeinnaam google.nl is, vul je google in.
  • **Stap 3:**Selecteer van de e-mail handtekening, het .html bestand en open deze in je browser.
  • Stap 4: Wanneer alleen de handtekening zichtbaar is selecteer je de hele mail (CTRL + A) en kopieer je de inhoud (CTRL + C)
  • Stap 5: Log in bij Outlook van Office365 en ga naar Instellingen. Klik onderaan op Alle Outlook-instellingen weergeven.
  • Stap 6: Klik op het tabblad E-mail, en vervolgens op Opstellen en beantwoorden. Je ziet nu E-mailhandtekening in beeld staan.
  • Stap 7: Plak nu de gekopieerde inhoud in het veld en vink aan wanneer je wil dat de handtekening automatisch wordt ingeladen.
  • Stap 8: Klik op Opslaan en sluit de instellingen. Test vervolgens of het versturen van de mail met de handtekening succesvol is.
Laatste update op 6th May 2021

Vul een geldig e-mailadres in